SOVA x The HARDKISS: ювелірний дім презентував колаборацію з українським гуртом 

SOVA x The HARDKISS: ювелірний дім презентував колаборацію з українським гуртом 

Ювелірний дім SOVA презентував колекцію, розроблену спільно з українським гуртом The HARDKISS. 


Золоті блискавки, зірки, шипи та інші рокові елементи вперше зустрічаються в ювелірних колекціях українського бренду SOVA завдяки колаборації з рок-гуртом The HARDKISS.


Фронтвумен гурту Юлія Саніна одна з небагатьох жінок у року, а в українському року — це швидше виняток із правил. Яскравий та драйвовий образ артистки на сцені відмінно поєднується із сімейним життям — образом зразкової мами та дружини. Для Юлії дуже важливий цей баланс і саме його вона транслює у своїй творчості, так само як і бренд SOVA відображає цей баланс у своїх колекціях. 


Тож відображенням сторін стали прикраси із колекції SOVA x The HARDKISS. До колекції увійшли сережки, витончені кафи, пірсинг, сміливі чокери та браслети зі шкіри, різноманітні види каблучок — фалангові, на дві фаланги, каблучки з підвісними елементами та навіть чоловічий перстень із блискавкою. 


“The HARDKISS нерозривно пов’язаний з модою, українськими дизайнерами та фешн-індустрією. Музику ми поєднуємо з яскравими образами, які підкреслюємо аксесуарами та прикрасами. Тому ідея створити свою колекцію прикрас була давно і втілити її в життя ми змогли тільки зараз разом із брендом SOVA.

Продумуючи деталі прикрас, я мала час зрозуміти що мене надихає, що для мене рок-музика в ювелірних виробах, як її можна відобразити у прикрасах, яка символіка має бути присутня. Зрозуміла, що хочу бачити в колекції шипи, зірки, блискавки. Але шипи передусім. Щоби це були гарні жіночі прикраси, а шипи додавали їм яскравості та «роковості»”, — розповідає Юлія Саніна.  


“Для нас важливо, щоби колаборація була не номінальною, а фактичною. Необхідна синергія двох брендів, тільки тоді співпраця буде щирою, їй повірять”, — розповідає Анна Коваль, директорка з маркетингу та продажів SOVA. 


Для SOVA важливо показати ідею не тільки в колекції, а й повністю відобразити в рекламній кампанії. Разом із гуртом SOVA обрали слоган “безліч моїх відображень”, який підкріплюється візуальним рядом із дзеркальним коридором, де відображення є символом багатогранності  образів Юлії.


Колекцію можна переглянути за посиланням: https://bit.ly/3ugNVtc 

SOVA x The HARDKISS — перша колаборація ювелірного дому SOVA з артистом. Раніше бренд створював колекції спільно з українськими дизайнерами - LAKE Studio, MARSALA, FROLOV та Litkovskaya. 

SOVA, jewelry house – український ювелірний бренд-трендсетер, який відповідає світовим тенденціям.  Ідея формування ювелірного гардероба для сучасних дівчат виступає лейтмотивом у всіх колекціях ювелірного дому. Єдиний на українському ринку бренд, який колекційно підходить до запуску продуктів та  демонструє сміливість, готовність до експериментів та свободу.

SOVA – це переосмислення класики, якісні та стильні прикраси, які можна змінювати кожен сезон, доповнюючи свої образи до будь-якої нагоди.

Як дістатися

до ТРЦ "Французький бульвар"

Адреса:

м.Харків, Україна

вул, Академіка Павлова, 44Б

Графік роботи:

Сільпо: з 8:00 до 23:00

Магазини: з 10:00 до 22:00

IMAX: з 10:00 до 02:00

Паркінг: цілодобово

Залишилися питання?

Замовте зворотній дзвінок